Ο Δρ. Αντώνης Παπαοικονόμου υπηρετεί από το 2017 ως Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ. Είναι πτυχιούχος των εξής τμημάτων:
Κατέχει τα εξής μεταπτυχιακά διπλώματα:
Το 2011 αναγορεύτηκε διδάκτορας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με θέμα την κεντρικότητα του εκπαιδευτικού ρόλου στην αυτοαντίληψη του ατόμου. Έχει εκπονήσει έξι μεταδιδακτορικές έρευνες με θέματα την ευρωπαϊκή ταυτότητα του εκπαιδευτικού, την πολιτική κοινωνικοποίηση των μαθητών, την κοινωνικοποίηση των φοιτητών του ΑΠΘ, τις καταλήψεις των σχολείων ως δείγμα πολιτικής ανυπακοής, την πολιτική παιδεία ως παράγοντα κοινωνικοποίησης των εφήβων και τη σχέση της ναζιστικής προπαγάνδας µε τη μουσική του Richard Wagner. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Ρωσικά, Αραβικά, Περσικά και Τουρκικά. Έχει υπηρετήσει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε διάφορες θέσεις ως εκπαιδευτικό και ως διοικητικό προσωπικό για 25 χρόνια. Έχει διδάξει κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, μεθοδολογία παιδαγωγικής έρευνας και διδακτική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ως ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και ως επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Beihang στο Πεκίνο, στο Πανεπιστήμιου του Cairo στην Αίγυπτο, στο Cadi Ayyad στο Πανεπιστήμιο του Μαρρακές στο Μαρόκο, στο Πανεπιστήμιο Chiba στο Τόκυο στην Ιαπωνία και αλλού.
Τα πεδία ερευνητικού ενδιαφέροντος του είναι: Εκπαιδευτική έρευνα, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης και Πολιτική Κοινωνιολογία.
Έχει δημοσιεύσει πλήθος άρθρων στην ελληνική, στην αγγλική και στη γερμανική γλώσσα τα οποία αφορούν σε θέματα κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης, πολιτικής κοινωνιολογίας και παιδαγωγικής.
Έχει εκδώσει τα βιβλία:
Τμήμα Πολιτικών Επιστημών
Βασ. Ηρακλείου 12 Ημιώροφος
2310991952
6944826027
Anthony Papaeconomou
Ο Δρ. Αντώνης Παπαοικονόμου υπηρετεί από το 2017 ως Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ. Είναι πτυχιούχος των εξής τμημάτων:
Κατέχει τα εξής μεταπτυχιακά διπλώματα:
Το 2011 αναγορεύτηκε διδάκτορας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με θέμα την κεντρικότητα του εκπαιδευτικού ρόλου στην αυτοαντίληψη του ατόμου. Έχει εκπονήσει έξι μεταδιδακτορικές έρευνες με θέματα την ευρωπαϊκή ταυτότητα του εκπαιδευτικού, την πολιτική κοινωνικοποίηση των μαθητών, την κοινωνικοποίηση των φοιτητών του ΑΠΘ, τις καταλήψεις των σχολείων ως δείγμα πολιτικής ανυπακοής, την πολιτική παιδεία ως παράγοντα κοινωνικοποίησης των εφήβων και τη σχέση της ναζιστικής προπαγάνδας µε τη μουσική του Richard Wagner. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Ρωσικά, Αραβικά, Περσικά και Τουρκικά. Έχει υπηρετήσει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε διάφορες θέσεις ως εκπαιδευτικό και ως διοικητικό προσωπικό για 25 χρόνια. Έχει διδάξει κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, μεθοδολογία παιδαγωγικής έρευνας και διδακτική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ως ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και ως επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Beihang στο Πεκίνο, στο Πανεπιστήμιου του Cairo στην Αίγυπτο, στο Cadi Ayyad στο Πανεπιστήμιο του Μαρρακές στο Μαρόκο, στο Πανεπιστήμιο Chiba στο Τόκυο στην Ιαπωνία και αλλού.
Τα πεδία ερευνητικού ενδιαφέροντος του είναι: Εκπαιδευτική έρευνα, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης και Πολιτική Κοινωνιολογία.
Έχει δημοσιεύσει πλήθος άρθρων στην ελληνική, στην αγγλική και στη γερμανική γλώσσα τα οποία αφορούν σε θέματα κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης, πολιτικής κοινωνιολογίας και παιδαγωγικής.
Έχει εκδώσει τα βιβλία:
Εκπαιδευτικές Πρακτικές και Πολιτική (Προπτυχιακό)
Νεανική Πολιτική Δράση και Σχολείο (Προπτυχιακό)
Εισαγωγή στην Εκπόνηση Επιστημονικής Εργασίας (Προπτυχιακό)
Διδακτική της Πολιτικής Παιδείας (Προπτυχιακό)
https://authgr.zoom.us/j/8116180592?pwd=K2p1eWhOUEs3ZTZ4ejl0U0M0dno0Zz09