Αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: διδασκαλία και εκμάθηση της γλώσσας, εκπαίδευση εκπαιδευτικών, διαπολιτισμική εκπαίδευση, μεθοδολογία της εκπαιδευτικής έρευνας, παιδαγωγική λεξικογραφία
Αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: διδασκαλία και εκμάθηση της γλώσσας, εκπαίδευση εκπαιδευτικών, διαπολιτισμική εκπαίδευση, μεθοδολογία της εκπαιδευτικής έρευνας, παιδαγωγική λεξικογραφία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Φιλοσοφική Σχολή / Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Μεταδιδακτορικός ερευνητής (με υποτροφία από την Επιτροπή Ερευνών του Α.Π.Θ.)
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Φιλοσοφική Σχολή / Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Μεταδιδακτορικός ερευνητής (με υποτροφία από την Επιτροπή Ερευνών του Α.Π.Θ.)
Pädagogische Hochschule Heidelberg – Heidelberg University of Education
Institut für Erziehungswissenschaft
Μεταδιδακτορικός ερευνητής (με υποτροφία από τη Γερμανική Υπηρεσία Ακαδημαϊκών Ανταλλαγών - DAAD)
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών / Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Διδακτορικό δίπλωμα (Βαθμός: "Άριστα")
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Σχολή Επιστημών Αγωγής / Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μεταπτυχιακό δίπλωμα στις Επιστήμες της Αγωγής, κατεύθυνση «Σχολική Παιδαγωγική και διαφορετικότητα στην εκπαίδευση (Διαπολιτισμική Αγωγή, Ειδική Αγωγή)» (Βαθμός: 9,80 «Άριστα»)
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Φιλοσοφική Σχολή / Τμήμα Φιλολογίας
Φιλολογία, ειδίκευση Γλωσσολογίας (Βαθμός: 8,85 «Άριστα»)
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης / Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αναπληρωτής καθηγητής
Περιγραφή Θέσης:
Αναπληρωτής καθηγητής της Διδακτικής των γλωσσών με έμφαση στη γερμανική γλώσσα ΦΕΚ: 454/25.2.2022 τ. Γ’
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης / Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Επίκουρος καθηγητής
Περιγραφή Θέσης:
Επίκουρος καθηγητής της Διδακτικής των γλωσσών με έμφαση στη γερμανική γλώσσα ΦΕΚ: 1106/7.11.2017 τ. Γ’
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π.)
Μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Σ.Ε.Π.)
Περιγραφή Θέσης:
στο πλαίσιο του Π.Μ.Σ. “[ΓΕΡ] Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας” της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ε.Α.Π.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας / Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Λέκτορας βάσει Π.Δ. 407/80
Περιγραφή Θέσης:
Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση
Pädagogische Hochschule Heidelberg / Institut für Erziehungswissenschaft
Διδάσκων με ανάθεση διδασκαλίας
Περιγραφή Θέσης:
Μάθημα: “Microteaching in der Erziehungswissenschaft: eine handlungsorientierte Methode in der Lehrerausbildung” Δραστηριότητα ως “Modulprüfer in Erziehungswissenschaft”
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας / Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Λέκτορας βάσει Π.Δ. 407/80
Περιγραφή Θέσης:
Η Χρήση του Λεξικού στην Εκπαίδευση
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας / Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Λέκτορας βάσει Π.Δ. 407/80
Περιγραφή Θέσης:
Παιδαγωγική Ι
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης / Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Λέκτορας βάσει Π.Δ. 407/80
Περιγραφή Θέσης:
Διδακτική Μεθοδολογία Ι – Μικροδιδασκαλίες (ΕΕ 2013, ΕΕ 2012, ΕΕ 2010, ΕΕ 2009) Διδακτική Μεθοδολογία ΙΙ – Μέθοδος Project (ΧΕ 2009/10) Εισαγωγή στην Παιδαγωγική (ΧΕ 2010/11, ΧΕ 2009/10) Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτικές Ασκήσεις (ΕΕ 2011)
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (παράρτημα Θεσσαλονίκης)
Επιστημονικός συνεργάτης
Περιγραφή Θέσης:
Διδασκαλία στο πλαίσιο του Ετήσιου Προγράμματος Παιδαγωγικής Κατάρτισης (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.) των μαθημάτων: Διδακτική μεθοδολογία (ΧΕ 2016/17, ΧΕ 2015/16, ΧΕ 2014/15) Εποπτεία πρακτικών ασκήσεων διδασκαλίας (ΠΑΔ – Εργαστήριο) (ΧΕ 2015/16, ΧΕ 2014/15) Διδακτική μαθημάτων ειδικότητας (ΕΕ 2015)
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (παράρτημα Σαπών)
Επιστημονικός συνεργάτης
Περιγραφή Θέσης:
Διδασκαλία στο πλαίσιο του Ετήσιου Προγράμματος Παιδαγωγικής Κατάρτισης (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.) των μαθημάτων: Σύγχρονες διδακτικές κατευθύνσεις (ΕΕ 2013) Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία (ΧΕ 2012/13)
Διδακτική ΙΙΙ: Παρατήρηση και σχεδιασμός του μαθήματος της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας - Πρακτική άσκηση: Μικροδιδασκαλίες (Προπτυχιακό)
Ανάλυση μαθήματος - Πρακτική άσκηση σε εκπαιδευτικά ιδρύματα (Προπτυχιακό)
Η διδακτική του λεξικού στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Προπτυχιακό)
Μέθοδοι και αρχές διδασκαλίας στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας (Προπτυχιακό)
Σχεδιασμός μαθήματος της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας (Προπτυχιακό)
Διδακτική Μεθοδολογία Ι - Μικροδιδασκαλίες (Προπτυχιακό)
Διδακτική Μεθοδολογία ΙΙ - Μέθοδος Project (Προπτυχιακό)
Εισαγωγή στην Παιδαγωγική (Προπτυχιακό)
Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση (Προπτυχιακό)
Παιδαγωγική Ι (Προπτυχιακό)
Η Χρήση του Λεξικού στην Εκπαίδευση (Προπτυχιακό)
Διδακτική του λεξικού (Μεταπτυχιακό)
Μεθοδολογία της εκπαιδευτικής έρευνας (Μεταπτυχιακό)
Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας και εκμάθησης των ξένων γλωσσών: θεωρία και πρακτικές εφαρμογές στη διδακτική της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας (Μεταπτυχιακό)
Διαπολιτισμική εκπαίδευση (Μεταπτυχιακό)
Διαπολιτισμική διδακτική (Μεταπτυχιακό)
Διδακτική των γλωσσών σε πολύγλωσσα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα (Μεταπτυχιακό)
Πολυγλωσσία και γλωσσική εκπαίδευση (Μεταπτυχιακό)
Σχεδιασμός μαθημάτων και αναλυτικών προγραμμάτων για τη διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας (Μεταπτυχιακό)
Αξιολόγηση των διδασκομένων στη γνώση και χρήση της γερμανικής γλώσσας (Μεταπτυχιακό)
Μικροδιδασκαλία σε πολυπολιτισμικό περιβάλλον (Μεταπτυχιακό)
Θέματα αξιολόγησης παιδιών γλωσσικών – πολιτισμικών μειονοτήτων» (Μεταπτυχιακό)
Θέματα αλληλεπίδρασης παιδιών γλωσσικών – πολιτισμικών μειονοτήτων (Μεταπτυχιακό)
Ο ρόλος της συνεργατικής μάθησης και η διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης (Μεταπτυχιακό)
Προγράμματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (Μεταπτυχιακό)
Θεωρία Αναλυτικών Προγραμμάτων (Μεταπτυχιακό)
Επαγγελματική Ανάπτυξη του Εκπαιδευτικού και Αποτελεσματική Διδασκαλία (Μεταπτυχιακό)
Τυπική, άτυπη και μη τυπική εκπαίδευση – διά βίου μάθηση (Μεταπτυχιακό)
Εκπαίδευση ενηλίκων – παιδαγωγικές αρχές (Μεταπτυχιακό)
Διδακτική μεθοδολογία (Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., παράρτημα Θεσσαλονίκης) (Μεταπτυχιακό)
Εποπτεία πρακτικών ασκήσεων διδασκαλίας (Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., παράρτημα Θεσσαλονίκης) (Μεταπτυχιακό)
Διδακτική μαθημάτων ειδικότητας (Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., παράρτημα Θεσσαλονίκης) (Μεταπτυχιακό)
Σύγχρονες διδακτικές κατευθύνσεις (Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., παράρτημα Σαπών) (Μεταπτυχιακό)
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία (Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., παράρτημα Σαπών) (Μεταπτυχιακό)
Στο πλαίσιο του Π.Μ.Σ. “Γλώσσα και πολιτισμός στον γερμανόφωνο χώρο” του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ.:
Στο πλαίσιο του Π.Μ.Σ. “Διαπολιτισμική επικοινωνία” του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ.:
Στο πλαίσιο του Δ.Π.Μ.Σ. “Γλώσσες, Επικοινωνία και Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στο σύγχρονο κοινωνικό, οικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον” του Α.Π.Θ.:
Στο πλαίσιο του Δ.Π.Μ.Σ. “Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους” του Α.Π.Θ.:
Στο πλαίσιο του Π.Μ.Σ. “Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΓΕΡ)” του Ε.Α.Π.:
Ως επιστημονικά υπεύθυνος:
01.12.2020 – 31.10.2023:
Επιστημονικά υπεύθυνος των Υποέργων 6 (Κεντρική Μακεδονία) και 7 (Δυτική Μακεδονία) στο πλαίσιο της Πράξης “Υποστηρικτικές παρεμβάσεις σε κοινότητες Ρομά για την ενίσχυση της πρόσβασης και μείωση της εγκατάλειψης της εκπαίδευσης από παιδιά και εφήβους“, η οποία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020” και συγχρηματοδοτήθηκε από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο). Ιστοσελίδα Προγράμματος: http://roma-mak.del.auth.gr/
20.02.2024 – σήμερα:
Επιστημονικά υπεύθυνος της Πρακτικής Άσκησης του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ.
Ως επιστημονικός συνεργάτης:
13.03.2019 – 30.04.2019:
Συμμετοχή στο Πρόγραμμα Διδακτικής Ξένων Γλωσσών Α.Π.Θ. (σχεδιασμός θεματικών ενοτήτων και διδακτικού υλικού, εποπτεία μικροδιδασκαλιών)
06.2007 – 09.2007:
Μέλος: α) της Επιτροπής Παρακολούθησης και Υποστήριξης Πρακτικής Άσκησης του Προγράμματος “Ευρυδίκη – Θετικές ενέργειες υπέρ των γυναικών” με επισκέψεις στους χώρους των ασκούμενων μαθητριών και με παραδοτέα τις φόρμες ελέγχου πρακτικών ασκήσεων και την έκθεση πεπραγμένων παρακολούθησης της Πρακτικής Άσκησης, β) της Επιτροπής για την υποστήριξη της σύναψης συμφωνητικών με επιχειρήσεις στο πλαίσιο υλοποίησης της δράσης της Πρακτικής Άσκησης (Ιούλιος – Αύγουστος 2007). Το Έργο ήταν ενταγμένο στο Γ’ ΚΠΣ – Β’ ΕΠΕΑΕΚ, απευθυνόταν σε νεαρές μαθήτριες/σπουδάστριες της Τεχνικής Επαγγελματικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και της Αρχικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης όλης της χώρας, με στόχο να τις στηρίξει στην προσπάθειά τους για εύρεση εργασίας, και υλοποιήθηκε από το Π.Τ.Δ.Ε. του Δ.Π.Θ.
Στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.:
Συμμετοχή σε διοικητικά συμβούλια συλλόγων, ενώσεων, εταιριών:
Εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Εταιρίας Γερμανικών Σπουδών (Griechische Gesellschaft für Germanistische Studien), σε θέση ταμία (2019-2023)
Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Διεθνούς Εταιρίας Μικροδιδασκαλίας (International Association for Microteaching, Simulation and Training) (2021-σήμερα)
Λεξικογραφική επιμέλεια του ηλεκτρονικού Λεξικού Επιστημών του Αθλητισμού (http://www.phed.uoa.gr/fileadmin/phed.uoa.gr/uploads/Diafora/LEXIKO_EPISTIMON_TOY_ATHLITISMOY.pdf), το οποίο περιλαμβάνει περισσότερα από χίλια λήμματα, καθένα από τα οποία συνοδεύεται από αγγλική μετάφραση και σύντομο ορισμό. Αποτελεί προϊόν συνεργασίας επτά επιστημονικών, μη κερδοσκοπικών εταιρειών (της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρείας Ψυχοκινητικής, της Ελληνικής Εταιρείας Βιοχημείας και Φυσιολογίας της Άσκησης, της Ελληνικής Εταιρείας Εμβιομηχανικής, της Ελληνικής Εταιρείας Προπονητικής, του Επαγγελματικού Συνδέσμου «Άσκηση στο Νερό και Κολυμβητική Ευρωστία», της Εταιρείας Ψυχολογίας του Αθλητισμού και της Άσκησης και της Ομάδας Ειδικών Αθλητικής Διατροφής του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων Διατροφολόγων).
Συμμετοχή στην έκδοση του Λεξικού της Παιδαγωγικής με επιστημονικό υπεύθυνο τον ομότιμο καθηγητή της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ., Παναγιώτη Ξωχέλλη, σε όλη τη διαδικασία συγγραφής και επιμέλειας του Λεξικού, από τον σχεδιασμό έως την τελική διαμόρφωση και δημοσίευσή του (2007, εκδοτικός οίκος Αδελφών Κυριακίδη), μελέτη και διόρθωση άρθρων παιδαγωγικής και διδακτικής φύσης ειδικών επιστημόνων (μελών ΔΕΠ των πανεπιστημίων, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των ΑΤΕΙ από την Ελλάδα και το εξωτερικό, πρώην εκπαιδευτικών συμβούλων, στελεχών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, σχολικών συμβούλων κ.ά.)
– Εκπαιδευτικές καινοτομίες, εκδοτικός οίκος «Διάδραση» (Αθήνα), σε συνεργασία με τον Δημήτρη Χατζηδήμου (2014-σήμερα).
– Νέοι δρόμοι στην εκπαίδευση, Αφοί Κυριακίδη ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. (Θεσσαλονίκη), σε συνεργασία με τον Δημήτρη Χατζηδήμου (2018-σήμερα)
– Μέλος της Οργανωτικής/Επιστημονικής Επιτροπής της 9ης Ημερίδας Διδακτικής του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. (10.06.2023), με θέμα «Συμπερίληψη στο ξενόγλωσσο μάθημα/Inklusion im Fremdensprachenunterricht»
– Μέλος της Οργανωτικής/Επιστημονικής Επιτροπής της 8ης Ημερίδας Διδακτικής του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. (04.06.2022), με θέμα «Εξατομικευμένη μάθηση και εσωτερική διαφοροποίηση στο μάθημα της ξένης γλώσσας/Individuelles Lernen und Binnendifferenzierung im Fremdsprachenunterricht»
– Μέλος της Οργανωτικής/Επιστημονικής Επιτροπής της 7ης Ημερίδας Διδακτικής του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. (01.06.2019), με θέμα «Διδάσκοντας τη γραμματική αλλιώς/Grammatik im DaF-Unterricht mal anders»
– Μέλος της Οργανωτικής/Επιστημονικής Επιτροπής της 6ης Ημερίδας Διδακτικής του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. (16.06.2018), με θέμα «Τα Γερμανικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση/DaF im Primarbereich»
– Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Εταιρείας Επιστημών Αγωγής Δράμας με θέμα «Σύγχρονες Τάσεις και Πρακτικές στη Διαχείριση της Σχολικής Τάξης», Δράμα, 24-25 Νοεμβρίου 2017.
– Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Εταιρείας Επιστημών Αγωγής Δράμας με θέμα «Ο εκπαιδευτικός και το έργο του: Παρελθόν – Παρόν – Μέλλον», Δράμα, 17-19 Οκτωβρίου 2008.
– Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του ΙΒ΄ Διεθνούς Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος με θέμα «Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», Αθήνα, 14-16 Δεκεμβρίου 2007.
– Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του Ε΄ Πανελληνίου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος με θέμα «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», Θεσσαλονίκη, 24-26 Νοεμβρίου 2006.
– Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου για τα 20 χρόνια λειτουργίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης με θέμα «Παιδαγωγικά Τμήματα – παρελθόν, παρόν και μέλλον», Αλεξανδρούπολη, 3-5 Νοεμβρίου 2006.
– Educational Research
– Basic Research Journal of Education Research and Review
– African Educational Research Journal
– Παιδαγωγική Επιθεώρηση
– Peter Lang Verlag
– “Fokus Deutsch als Fremdsprache/Deutsch als Zweitsprache – Gegenwärtige Tendenzen in Forschung und Lehre” (international conference, 11.-12.03.2019, School of Applied Humanities and Languages, German-Jordanian University, Jordan)
– Μέλος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος
– Μέλος του WEE-WEF (Weltbund für Erneuerung der Erziehung – World Education Fellowship)
– Μέλος του Συλλόγου Αποφοίτων της Γερμανικής Σχολής Θεσσαλονίκης
– Μέλος της Ένωσης Ελλήνων Υποτρόφων της Γερμανικής Υπηρεσίας Ακαδημαϊκών Ανταλλαγών (DAAD) Ελλάδος
– Μέλος της Ελληνικής Εταιρίας Γερμανικών Σπουδών (Griechische Gesellschaft für Germanistische Studien)
– Μέλος της Διεθνούς Εταιρίας Μικροδιδασκαλίας (International Association for Microteaching, Simulation and Training)
– Μέλος της Ευρωπαϊκής Εταιρίας Λεξικογραφίας (European Association for Lexicography – EURALEX)
– Επιμορφωτικό πρόγραμμα που οργανώθηκε από το Ινστιτούτο Γκαίτε στο Μόναχο, 12.08.-25.08.2018 (40 ώρες/εβδομάδα), με τίτλο: „Neues für erfahrene Fortbildner/innen“ mit den Schwerpunkten: a) Auseinandersetzung mit aktuellen Tendenzen in der Fortbildung von Lehrenden, mit der entsprechenden Fachliteratur und dem Fort- und Weiterbildungsmaterial des Goethe-Instituts „Deutsch Lehren Lernen“, b) Kennenlernen von Einsatzszenarien digitaler Medien und Möglichkeiten zur Verzahnung von Online- und Präsenzphasen, c) Diskussion des Potentials der Nutzung innovativer Instrumente, wie dem Europäische Profilraster für Sprachlehrende in Fortbildungen, d) Erarbeitung, Simulation und Reflexion einer (lernplattformunterstützten) Fortbildungseinheit, e) Reflexion Ihrer Rolle als Fortbildende und Professionalisierung Ihrer Moderations- und Präsentationstechniken, f) Vorstellung eines bereits durchgeführten Fortbildungsbausteins und Austausch zu fortbildungsdidaktischen Fragen in der Gruppe, g) Planung, Durchführung, Auswertung und Präsentation eines eigenen Praxiserkundungsprojektes
– Σεμινάριο εξειδικευμένης επιμόρφωσης, εξαμηνιαίας διάρκειας 360 ωρών, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2014/15 με τίτλο: «Εκπαιδεύοντας εκπαιδευτές ενηλίκων: ανάπτυξη διδακτικών ικανοτήτων», που υλοποιήθηκε υπό την επιστημονική ευθύνη και επίβλεψη του Εργαστηρίου Κοινωνικής και Πειραματικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου
– Σεμινάριο με θέμα «Εξειδίκευση στη Μεσαιωνική Λεξικογραφία με χρήση Νέων Τεχνολογιών», διάρκειας 35 ωρών, που οργάνωσε το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας στη Θεσσαλονίκη (3 Σεπτεμβρίου 2012 έως και 13 Σεπτεμβρίου 2012)
Ακαδημαϊκά υπεύθυνος του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. για τη Συμφωνία Erasmus+ ανάμεσα στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. και σε:
– Παιδαγωγικό Πανεπιστήμιο Χαϊδελβέργης (Pädagogische Hochschule Heidelberg – Heidelberg University of Education)
– Universität Bielefeld
– Otto-Friedrich-Universität Bamberg